Home » Nabór Pracowników – Administracja i obsługa

Nabór Pracowników – Administracja i obsługa

POSZUKUJEMY KANDYDATA/KI NA STANOWISKO
INSPEKTORA W DZIALE ORGANIZACYJNYM – OBSŁUGA SEKRETARIATU DYREKTORA

CHARAKTER PRACY: zapewnienie sprawnego, kompleksowego działania podmiotu, obsługa sekretariatu Dyrekcji, współpraca z zespołem radców prawnych przekazywanie informacji, tworzenie kanałów informacyjnych, koordynowanie przepływem informacji, prowadzenie ewidencji/rejestrów umów, zarządzeń, kontroli, obsługa Rady Społecznej, obsługa narad, spotkań dyrektorskich, obsługa recepcyjna sekretariatu, prowadzenie kalendarza Dyrekcji, przygotowywanie prezentacji planów działania, strategii w oparciu o projekty zarządcze, przygotowywanie i nadzór nad dokumentacją, przygotowywanie projektów regulaminów, zarządzeń, prowadzenie spraw związanych z rejestracją podmiotu, projektowanie i realizacja zmian organizacyjnych.

WYMAGANIA: wykształcenie minimum średnie ogólnokształcące, doświadczenie w pracy w zakresie administracyjno-biurowym minimum 2 lata, znajomość języka angielskiego, znajomość i sprawna obsługa pakietu MS OFFICE, wysoka kultura osobista, komunikatywność, sumienność, umiejętność pracy pod presją czasu.

WARUNKI PRACY: zapewniamy pracę w ramach umowy o pracę, w pełnym wymiarze godzin, w systemie podstawowym 7 godzin 35 minut na dobę (pn.-pt. w godz 700-1435), przeciętnie 37 godzin 55 minut tygodniowo.

SPOSÓB SKŁADANIA OFERT: cv przyjmujemy wyłącznie elektronicznie na adres e-mail kadry@nieklanska.pl. Oferta musi zawierać oświadczenie dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji Oświadczam, iż zostałem/am poinformowany//a o obowiązkach administratora oraz swoich prawach”.

TERMIN SKŁADANIA OFERT: 15 października 2024r.
Z wybranymi kandydatami będziemy kontaktować się na adres e-mail lub telefonicznie. Dodatkowych informacji udziela kierownik działu tel. 22/5098279.


POSZUKUJEMY KANDYDATA/KI NA STANOWISKO
INSPEKTORA W DZIALE KADR

CHARAKTER PRACY: samodzielne prowadzenie spraw pracowniczych dla określonych grup zawodowych i komórek organizacyjnych; w tym rekrutacji pracowników, zatrudniania oraz wszystkich procesów związanych z zatrudnieniem: wynagradzanie, szkolenia, prowadzenie akt pracowniczych i dokumentacji pracowniczej, rozliczanie czasu pracy, naliczanie uprawnień pracowniczych (urlopy, dodatki stażowe, nagrody jubileuszowe, odprawy), zgłoszenia/zmiany w systemie „Płatnik-ZUS”, rozwiązanie stosunku pracy, prowadzenie procedur związanych z obsługą Funduszu Socjalnego, prowadzenie procedur związanych z Pracowniczym Programem Kapitałowym, wprowadzanie danych do baz danych w tym do systemów informatycznych: „INFOMEDICA – Kadry/Grafiki”, „PPK”, „PŁATNIK” i in.

WYMAGANIA: wykształcenie wyższe w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, doświadczenie w pracy w działach kadr i płac, mile widziane doświadczenie w pracy HR w ochronie zdrowia, bardzo dobra znajomość prawa pracy, ustawy o ubezpieczeniach społecznych, ustawy o działalności leczniczej i innych aktów wykonawczych, umiejętność pracy w systemach informatycznych w tym szczególnie: ZUS PŁATNIK, INFOMEDICA, sprawne posługiwanie się arkuszem kalkulacyjnym.

WARUNKI PRACY: zapewniamy pracę w ramach umowy o pracę, w pełnym wymiarze godzin, w systemie podstawowym 7 godzin 35 minut na dobę (pn.-pt. w godz 700-1435), przeciętnie 37 godzin 55 minut tygodniowo.

SPOSÓB SKŁADANIA OFERT: cv przyjmujemy wyłącznie elektronicznie na adres e-mail kadry@nieklanska.pl. Oferta musi zawierać oświadczenie dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji Oświadczam, iż zostałem/am poinformowany//a o obowiązkach administratora oraz swoich prawach”

TERMIN SKŁADANIA OFERT: rekruracja zakończona
Z wybranymi kandydatami będziemy kontaktować się na adres e-mail lub telefonicznie. Dodatkowych informacji udziela kierownik działu tel. 22/5098590


SZPITAL DZIECIĘCY IM. PROF. DR. MED. JANA BOGDANOWICZA SPZOZ W WARSZAWIE
POSZUKUJE KANDYDATA/KI
na stanowisko STARSZEJ/GO KSIĘGOWEJ/GO

WYMAGANIA: wykształcenie minimum średnie o profilu ekonomicznym (preferowane wykształcenie wyższe o profilu rachunkowość lub finanse) , doświadczenie minimum 5 lat na samodzielnym stanowisku księgowej/go, znajomość zagadnień z zakresu rachunkowości, prawa gospodarczego i podatkowego, obsługa systemów FK (obsługa systemu INFOMEDICA-Asseco Poland będzie dodatkowym atutem) pakietu MsOffice w tym arkusza Excel.

CHARAKTER PRACY: Ewidencja analityczna i syntetyczna dokumentów kosztowych i przychodowych, dekretowanie i wprowadzanie dowodów zakupu i sprzedaży do systemu FK, sporządzanie i uzgadnianie rejestrów VAT zakupu i sprzedaży, dekretowanie i wprowadzanie dokumentów bankowych i kasowych do systemu FK, rozliczanie i kontrola pod względem formalno-rachunkowym delegacji krajowych i zagranicznych, rozliczanie i kontrola pod względem formalno-rachunkowym zaliczek, weryfikacja not odsetkowych dot. zobowiązań, uzgadnianie kont rozliczeń międzyokresowych kosztów i przychodów, bieżące uzgadnianie obrotów kont i sald zespołu 2 i 3, sporządzanie i przygotowywanie dokumentacji do przeprowadzania inwentaryzacji zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości.

WARUNKI PRACY: zapewniamy pracę w ramach umowy o pracę, w pełnym wymiarze godzin, w systemie podstawowym 7godzin 35 minut na dobę, przeciętnie 37 godzin 55 minut tygodniowo.

SPOSÓB SKŁADANIA OFERT: cv przyjmujemy wyłącznie elektronicznie na adres e-mail kadry@nieklanska.pl. Oferta musi zawierać oświadczenie dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji Oświadczam, iż zostałem/am poinformowany//a o obowiązkach administratora oraz swoich prawach”

TERMIN SKŁADANIA OFERT: 31 lipca 2024r. albo do wyczerpania wolnych miejsc pracy. Z wybranymi kandydatami będziemy kontaktować się na adres e-mail lub telefonicznie. Dodatkowych informacji udziela Główny Księgowy tel. 22/5098315

Rekrutacja zakończona


POSZUKUJEMY KANDYDATA/KI NA STANOWISKO
MAGAZYNIERA/KI W MAGAZYNIE BIELIZNY

CHARAKTER PRACY: przyjmowanie, przechowywanie, segregowanie, liczenie i wydawanie bielizny, odzieży oraz in., wprowadzanie danych do systemu informatycznego, prowadzenie przychodu i rozchodu, prowadzenie dokumentacji i raportów, sporządzanie zamówień.

WYMAGANIA:

  1. wykształcenie średnie,
  2. znajomość środowiska Windows i Microsoft Office w tym Excel,
    Preferowane będą osoby z doświadczeniem w pracy na stanowisku magazyniera

WARUNKI PRACY: umowa o pracę w wymiarze 0,5 etatu, od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 7,00 a 14,35 w ustalonym z przełożonym harmonogramie pracy.

SPOSÓB SKŁADANIA OFERT: cv przyjmujemy wyłącznie elektronicznie na adres e-mail kadry@nieklanska.pl , oferta musi zawierać oświadczenie dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji Oświadczam, iż zostałem/am poinformowany//a o obowiązkach administratora oraz swoich prawach”

TERMIN SKŁADANIA OFERT: 31 lipca 2024r. albo do wyczerpania wolnych miejsc pracy.

Z wybranymi kandydatami będziemy kontaktować się na adres e-mail lub telefonicznie. Dodatkowych informacji udziela pielęgniarka epidemiologiczna tel. 22/5098437 albo Z-ca Dyrektora ds. Pielęgniarstwa 519016049

Rekrutacja zakończona

Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
1) administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie jest Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza w Warszawie, adres: ul. Niekłańska 4/24, 03-924 Warszawa;
2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: szpital@nieklanska.pl;
3) administrator będzie przetwarzał Państwa dane w celu niezbędnym do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora lub osobę, której dane dotyczą, w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej. Dane osobowe pracowników są przetwarzane na podstawie art. 9 ust. 2 lit. b) RODO w zw. z realizacją przepisów wynikających z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy;
4) dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych);
5) administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
6) mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.

Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy, nie dłużej niż przez okres 30 dni liczonych od dnia zakończenia procesu naboru;
2) przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
3) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wzięcia udziału w naborze na wolne stanowisko pracy. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak udziału w naborze na wolne stanowisko pracy;
4) administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.